Klantverhalen. Cases over conflict, werkdruk en werkstress in Zorg- of Welzijnsorganisatie

je zult maar klem zitten..
je zult maar klem zitten..

Om onze klanten te beschermen zijn de namen gefingeerd en ook de contexten waar nodig verhaspeld. Betrokkenen hebben toestemming gegeven voor publicatie op ons blog in onderstaande vorm.    

 

Medewerker centraal  

Moeizame re-integratie? De magie van overgave. (casus over re-organisatie) 

Iedereen bang voor zijn baantje (casus over intimidatie)

Van burn-out naar re-integratie. Lees hoe het Lisa Perfektionista vergaat.. (casus over burn-out)

Wrrraak! (casus over ...)

Hoe blijf je overeind als de organisatie onder je kont vandaan afgebroken wordt? (casus over ontslagdreiging)

Stress? Geef je werkgever de schuld (casus over werkdruk) Een interview met Alexandra in de Volkskrant van 30/10/2007. 

 

Leidinggevende centraal

De teleurstelling van de reddende engel (casus over conflict binnen het team)

Wat is een visie op vrede waard, die het conflict niet omarmt? (casus over wel of niet derde inschakelen)